Re: Jak polaczyc karte dzwiekowa z modemem

Autor: Janusz (intermar_at_kki.net.pl)
Data: Sat 29 Jan 2000 - 11:25:26 MET

Maciej Więckowski <maciejw_at_poczta.fm> w artykule
news:00bc01bf69e2$8f3f9f20$5418a0d4_at_administrator pisze...
> Czy ktos ma programik ktory polaczy:
>
> karte dzwiekowa ESS ES1868 P&P Audio Drive
>
> modem MICROCOM DeskPorte internal (56k)
>
> chcialbym podlaczyc modem do k.d.
> tak zebym mogl za pom glosniczkow i mikrofonu
> jak przez telefon
> oczekuje pomocy a nie odpowiedzi typu "kup se modem glosnomowiacy"
> za odpowiedzi z gory dziekuje
>
> Pozdrowienia
> Maciek
Mam tą samą kartę i modem podłączony do wejścia bodajże AUX lub TAD,
oczywiście modem musi mieć też wyjście do kabelka. Mikrofon mam jednak
podłączony bezpośrednio do modemu, a dźwiękówkę wykorzystuję tylko do
słuchania .

Janusz