Re: Abit be6- jak to w końcu jest?

Autor: krist0fer (krist0fr_at_fuckyouspammers.polbox.com)
Data: Fri 28 Jan 2000 - 13:13:50 MET

On Fri, 28 Jan 2000 08:48:36 +0100, Bzyk <frydel_at_dino.open.net.pl>
wrote:

> W związku z powyższym; Czy mógłby ktoś z fachowców wyjaśnić mi
>dokładnie- o co chodzi z tą niezgodnością a'la SBLive!? Czy to prawda,
>że Live! ma kłopoty z pracą pod BE6, czy to tylko narzekania
>"niedouczonych" użytkowników?

nie jestem fachowcem, ale prawie wszystkie takie problemy wynikają z
olewania instrukcji, w której dokładnie opisano sprawę PCI 3, 4 i 5.

mój sblive 1024 player działa bez jakichkolwiek problemów, kontroler
skazi również, z tym że nie może on pracować na środkowym (3) PCI.

kris