Abit be6- jak to w końcu jest?

Autor: Bzyk (frydel_at_dino.open.net.pl)
Data: Fri 28 Jan 2000 - 08:48:36 MET

Witam.

Po prawie 1,5 roku mordęgi z produktem "renomowanej" firmy PC CHIPS
udało mi się nazbierać trochę kasy, i postanowiłem kupić nową płytę.
Chcę, aby była szybka,stabilna, i nie sprawiała kłopotów w współpracy z
sprzętem. Mój wybór padł na (a jakże) Abita- na Asusa mnie nie stać.
    A tu wchodzę na pl.comp.pecet i co widzę? Ludzie zaczynają psioczyć
na BE6 (albo ja czytam nie te wątki co trzeba;).
    W związku z powyższym; Czy mógłby ktoś z fachowców wyjaśnić mi
dokładnie- o co chodzi z tą niezgodnością a'la SBLive!? Czy to prawda,
że Live! ma kłopoty z pracą pod BE6, czy to tylko narzekania
"niedouczonych" użytkowników?
    Bardzo bym prosił o poważne odpowiedzi; Płytę kupuję w przyszłym
tygodniu, a nie chcę wywalić moich cięzko zarobionych "dudków" w błoto..

--
Bzyk
" Czyz wazne z kim sie jada, byle kuchnia byla dobra."