Re: Monitory Belinea

Autor: BodekJ (Bodekje_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 27 Jan 2000 - 19:39:33 MET

Posiadam Belinea 1070 60 - 17', za cene która zaplacilem nie zly, no i ten
sublofer , glosniki i mikrofon. To jest gorsza wersja 10 70 65 bo nie ma
rozdzielczosci 1600x1200. Poza tym nie mozna skorygowac u Mnie lewego
gornego rogu . Jaskrawosc tez pozostawia wiele do zyczenia , ale z filtrem
(u Mnie Polarid uniwersal gold) da sie wytrzymac. Na plus mozna mu zaliczyc
: 2 lata gwarancji (Ja mam z FF Computers) oraz cene . Na dzisiaj rozsadny
wydaje sie model 10 30 30 (17 ') , o ile nie interesuje Cie klasa High-End.

Bodek
E-Mail : Bodek_at_jerzyk.prv.pl