Re: Monitory Belinea

Autor: Marcin Szmidt (marcin_at_elite.pl)
Data: Wed 26 Jan 2000 - 18:00:39 MET

Radek napisał(a):

> Co sadzicie o monitorach Belinea 15' i 17' ???
> Bardzo prosze posiadaczy ( lub bylych posiadaczy )
> o opinie co do jakosci, trwalosci i awaryjnosci
> tych monitorow.

Ja mam 107065. Calkiem przyzwoita maszynka. Na pewno sa lepsze, ale za
ta cene raczej nic lepszego nie znajdziesz. Top w klasie nizszej.
Polecam, ale wsrod monitorow Belinea tez sa rozne przedzialy cenowe.
Mozesz kupic 17' za 1 000 (po tym modelu sie wiele nie spodziewaj) lub
za 1 700 (ten juz jest naprawde przyzwoity, a tanszy od Philipsow i
Soniakow).

Pozdrawiam,