Odp: be6 / ata66

Autor: Podemus (Podemus_at_pertus.com.pl)
Data: Thu 27 Jan 2000 - 18:54:33 MET

a mni sie posypalo tylko nie wiem co czy dysk wlasnie ten co piszesz czy
kontrolel udma66 tej plyty.
chodzilo, chodzilo, chodzilo i zaczal sie sypac windows no to co, wiadomo on
sie zawsze sypie instalacja ponowna a tu jakies niebieski ekrany. no poszlo
zainstalowal sie ale co jakis czas ekran pokrywal sie na niebiesko wiec
reinstalacje windy, instalacja przeszla a tu nie mozna zainstalowac karty
muzycznej
wiec znowu reinstalacja wszystko sie zainstalowalo
wlaczam jakis programik a tu trzask i restart kompa i napis ze nie ma
systemu ja w szoku tyle cenych danych poszlo do kosz. ponowny restart i nic
wiec zamiana kontrolerow na 33 i jest system chodzi ponowny powrod na 66
chodzi jakos.
proba zamiany filmu z dvd na mpg i restart kompa systematycznie.
mysle moze ten zwis cos spiepszyl reinstalacja windy poszla szybko i bez
problemow ale znowu co jakis czas jakis taki niebieski ekran. juz nie
wyrabialem przespalem sie z tym. rano podlaczylem pod 33 i do dzis chodzi
super bez problemow, juz jakies 3 tygodnie.
no ale tak nie mozna po co wywalac tyle kasy zeby nie uzywac, zastanawiam
sie czy to wina plytay czy dysku narazie mam za duzo danych zeby zanosic
dysk do serwisu ale jak nagram wszysko na plytki to zaniose calego kompa
nie wymieniaja.

--