Re: Podkręcić Celerona na FIC-u 6110

Autor: rudy102 (rudy102_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 27 Jan 2000 - 19:21:00 MET

Ciacho napisał(a) w wiadomości: <7mqj4.5923$Hi2.139525_at_news.tpnet.pl>...
>Hejka wszystkim!
>
>Posiadam płytę FIC 6110 i Celeronka 300 (bez A). Problem w tym, że w biosie
>są dostępne jedynie 3 pierwsze częstotliwości 66, 75 i 83 MHz, a gdzie są
>pozostałe? Według instrukcji do płyty jest ich jeszcze 12-stopniowo co
kilka
>Mhz aż do 150 MHz włącznie. Jak podkręcić procka na więcej jak 374 MHz
>Instrukcja podaje także, że płyta posiada funcję pomiaru temperatury,
>ustawiania alarmu tempwratury, zmian napięcia, szybkości wiatraków, a w
>biosie w tym miejscu pustka. O co tu chodzi, czyżby za stary bios? ( wersja
> [...]
Sprawa jest bardzo prosta otoz wystarczy poszukac w dokumentacji ktora
dostales do plyty gdzie znajduaj sie jupmery na ktorych mozesz przestawic
fsb z 66 na 100 mhz.
Jesli pobawisz sie jumperami to w koncu w biosie pojawi ci sie daszy zestaw
czestotliwosci.

Mam FIC KA-6130 i jest to chyba gorsza plyta niz ta Twoja. U mnie celerek
333A smiga na 500 Mhz i to bez podwyzszania napiecia. Dodalem dodatkowo
jeden wiatraczek na celka
Pozdrawiam

pat