Re: Płyta Clayton, PCPartner czy VTech oraz RIVA TNT2 M64 (PROLINK)

Autor: Tomasz Stafiński (jenot_at_mi5.org.uk)
Data: Thu 27 Jan 2000 - 11:50:51 MET

Robert Kowalski <robert.kowalski_at_lama.org.pl> napisał:
> Witam,

> Jest sobie taka płyta jak w temacie, MVP3, z AMD K6 2 400MHz, 64MB RAM 8ns
> Wszystko niby pięknie chodzi przy szynie 100MHz.
> Jest tylko jeden problem, RIVA TNT2 M64 PROLINK zawiesza się zaraz po tym
> jak odpalę coś na 3D.

Mam dokładnie taką samą konfigurację... no, może nie do końca:
płyta Clayton MVP3, AMD 350_at_400, 128MB RAM, MSI TNT2 M64 32MB
(125/143 core/mem). Działa bez zgrzytów. Sterowniki detonatory
2.68, via 4in1 4.19. Bios płyty datowany na czerwiec'99.

> [...]
> Sterowniki 2.04 lub Fachman 1.2 oparte na 2.04
> VIA 4in1 v4.18a wgrane.
> Dalej kupa, inny egzemplarz karty tak samo się zachowuje.
> Myślałem że to przez przegrzewanie karty bo pad następuje po jakiś 30 sek
> jeśli komp jest zimny, po 3 sek jeśli komp pracował dłuższy czas.
> Dałem dwa wiatraki na kartę- 1 na procka karty, 2 na pamięci karty ale to
> nic nie zmieniło.
> Wsadziłem Creative TNT2 Ultra i bez przeinstalowywania sterowników wykryło,
> zainstalowało i chodziło 1 godzinę w 3D bez zwisu.

Spróbuj może "odkręcić" kartę, tzn. zmniejszyć core/mem do, powiedzmy
110/125... może to pomoże...

> Funky

Pozdrawiam

--