Re: Monitor - obraz poza 'widokiem'

Autor: Lukasz Jakubek (Lukasz.Jakubek_at_InsERT.com.pl)
Data: Thu 27 Jan 2000 - 11:31:04 MET

"Łukasz" <luckyl_at_polbox.com> wrote in message
> Czesc,
>
> Mam monitor Belinea 15' model 105035, na gwarancji do
[...]
> (przez menu OSD), aby caly obraz byl widoczny. Obecnie
> nawet przy maksymalnym zmniejszeniu w pionie nie
> widze ok 3-4 cm obrazu przez co praca jest niezwykle
[...]
> Czy ktos moze mial/ma podobne problemy? Monitor mam
Mial. Z Daewoouuu...

> od 1,5 roku i uzywam go przez ok. 20-30 godz. tygodniowo,
> wiec chyba raczej odpada kwestia normalnego zuzycia.
Tak, to kwestia nienormalnego zużycia :) Czyli uszkodzenie
vel awaria. Padł Ci jakiœ element w odchylaniu pionowym.

Jak pojawi się u nas we Wrocku wyjœcie na œwiat (padło
coœ w Łodzi i mamy blokadę Europy i USA) to sprawdzę
i wyœlę Ci link do strony z takim repair-FAQ.
Łukasz