Re: Monitor - obraz poza 'widokiem'

Autor: Grzegorz Mazur (gbm_at_ii.pw.edu.pl)
Data: Thu 27 Jan 2000 - 11:14:49 MET

"=A3ukasz" wrote:

> Czesc,
>
> Mam monitor Belinea 15' model 105035, na gwarancji do
> sierpnia tego roku. Kilka miesiecy temu zauwazylem, ze
> musze co jakis czas zmniejszac wysokosc obrazu
> (przez menu OSD), aby caly obraz byl widoczny. Obecnie
> nawet przy maksymalnym zmniejszeniu w pionie nie
> widze ok 3-4 cm obrazu przez co praca jest niezwykle
> utrudniona - okna zamykam "na wyczucie", dolnego paska
> narzedzi w Win 98 prawie nie widze.
> Czy ktos moze mial/ma podobne problemy? Monitor mam
> od 1,5 roku i uzywam go przez ok. 20-30 godz. tygodniowo,
> [...]

Wygl=B9da na to, =BFe siada generator napi=EAcia przyspieszaj=B9cego. Zap=
ewne
r=F3wnocze=B6nie powoli obraz ciemnieje. Je=B6li tak, to b=EAdzie to ca=B3=
kiem
powa=BFna naprawa elektroniki. Radz=EA jak najszybciej obarczy=E6 tym
problemem serwis.

--
G. Mazur
MyWebPage: http://grafi.ii.pw.edu.pl/gbm  (x86 and Matrox secrets/tools)