Re: 20GB - fujitsu/IBM/seagate???

Autor: Marcin Folek (kelof_at_home.com)
Data: Thu 27 Jan 2000 - 01:32:46 MET

krist0fer wrote:
> mam 13.5 ibm, nie nazwalbym go przesadnie cichym ale jest niezly
Tylko komu przeszkadza dysk twardy...chyba, ze sasiedzi nie moga spac po
nocach:> Slyszales kiedys jaki "cichutki" jest Quantum Bigfoot?? to
dodaj do tego jeszcze Maxtora DiamondMax, ktory do najcichszych tez nie
nalezy..jeszcze wentylator z tylu obudowy + ten od zasilacza... i mysle,
ze jeszcze jeden twardziel..niewiadomo jak glosny juz mi nie zrobilby
roznicy...ale da sie przezwyczac i nawet mozna spac bez problemu przy
tym:>>

--
Kelof
cs993373_at_ariel.cs.yorku.ca