Odp: Ktory szybszy dysk ?

Autor: Wiktor Dzierzecki - YanosiC (dzierzecki_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 27 Jan 2000 - 00:37:39 MET

Użytkownik Mariusz Polowczuk <mp_at_compunet.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:86njov$3tp$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> Witam.
>
> Ktory jest szybszym dyskiem?
>
> 1. IBM 13 GB 7200rpm
> 2. Seagate 13.6 GB 7200rpm ???

pytanie wrecz filozoficzne, we wczesniejszych postach co nie co bylo o tym ale nigdy dokladnie nie powiedziane zostalo ktory
szybszy. Kup tego ktorego bardziej lubisz albo zdaj sie na instynkt ;)))
Ja mam IBM 13,5GB, jest OK , ale na Barracudy nikt nie narzeka. Tez sa OK.

--
YanosiC ICQ 3206690, GSM/SMS 602573934
najnowszy cennik sprzetu komputerowego: