Odp: Dysk wyjmowalny

Autor: Dzieciol (dzieciol_at_dec.pg.gda.pl)
Data: Wed 26 Jan 2000 - 12:15:09 MET

Taa, ja tez sie tym bawilem i doszedlem do wniosku ze z ta opcja to chyba
chodzi o takie napedy jak ZIP itp. czyli takie co sie instaluja jako IDE i
sa przez system widziane jako dyski twarde ale istnieje mozliwosc odlaczenia
ich podczas pracy. Nie mam pewnosci ze tak ajest ale tak mi sie wydaje.
Wylacz ta opcje bo nic nie zmienia w kwestii dysku bedacego w kieszeni a
jedynie (jak sam zauwazyles) zwalnia jego prace.
Dzieciol