Dysk wyjmowalny

Autor: Przemysław Sołtysiak (hprzemek_at_kki.net.pl)
Data: Tue 25 Jan 2000 - 21:03:29 MET

Czesc wszystkim.
Mam taki dziwny problem chcialem dla dysku znajdujacego sie w kieszeni
przydzielic opcje jako wyjmowalny.Po zaznaczeniu tej opcji i przeladowaniu
systemu mam rzeczywiscie dysk wyjmowalny w moim komputerze ale spada i
predkosc zapisu na owy dysk natomiast dla odczytu jest ok.Jest rownierz
wlaczona opcja DMA. Sprawdzalem testerami pakietu Norton Utilities oraz
Sisoft Sandra 99 i praktycznie da sie odczuc zwolnienie pracy dysku.
Moj sprzet to plyta no name Intel 440BX dys Segate 4,3 GB Ultra ata 33
podlaczony na drugim kanale kontrolera jako slave na master podlaczona
nagrywarka.
Moze ktos moglby wytlumaczyc sposob dziwnego zachowania sie dysku.
Dzieki za wszelkie porady.

--
hprzemek_at_kki.net.pl
chlop_at_promail.pl