Re: celeron i szyna 100 mhz

Autor: Robert Czajka (r_czajka_at_priv2.onet.pl)
Data: Wed 26 Jan 2000 - 12:07:35 MET

> moze pojdzie ale jedynie na obecnym mnozniku
> (nie da sie zmieniac) czyli jako 550 MHz
> moj chodzi - niestabilnie ale chodzi
> a na codzien uzywam FSB=83 (100% stabilny)
>
> ZOMO

Kilka dni temu kupilem plyte Abit BE6-II, troche sie nabiegalem za Celeronem
366 (prawie nigdzie juz ich niema). Po podlaczeniu na 366 Mhz - wszystko ok.
Po przestawieniu magistarali na 100 Mhz dziala poprawnie w windows, da sie
pograc w Qwaka itp, jednak przy próbie dekompresji plików lub instalacji
programów wywala bledy zapisu na dysk. Magistrala PCI pracuje z dzielnikiem
1/3 czyli standardowe 33 Mhz. Ciekaw jestem czy takie objawy dyskwalifikuja
mój zestaw do pracy na 550 mhz, czy moze da sie jeszcze cos zrobic
(dodatkowy wentylator itp). Dodam jeszcze, ze dysk twardy Fujitsu jest
podlaczony do kontrolera UDMA 66.

Robert Czajka