Steath III .....

Autor: Pysiak (st1022_at_meil.pw.edu.pl)
Data: Wed 26 Jan 2000 - 11:55:57 MET

czy ktoś zna takie zwierze, bo ja mam problem. Ma 16 megusiow (a nie 32 -
jak glosza wszyscy wszem i wobec (sic!)), podobno zrobil to Diamond na
Savage4 PRO+ i faktycznie na pokladzie jest 373+ tyko że:
- regularnie sie wiesza (na plytcie SOYO 6VBA133)
- chodzi jedynie na AGPx1
- jak chcialem zmienic na niej soft to sie okazalo ze zadne ID producenta do
niej nie pasuje
- no i rozprowadza to California Computer w wersji OEM (na karcie sa
faktycznie nadruki Diamonda)

HEEEELP!!!!!!!!!!
Grzesiek
pysiak_at_poczta.pl