Re: pytanie -modem

Autor: Artur Czeczko (Artur.Czeczko_at_pse.pl)
Data: Wed 26 Jan 2000 - 11:24:24 MET

Jacks wrote:

> Mam modem Acorp na rockvelu 56k v90.Jeśli zainstaluje do niego orginalne
> sterowniki(próbowałem 3 różne wersje)to łączy sie max. na 34000 .Jak
> zainstaluje sterownik "modem standardowy - łączy się na 115200 -tyle
> pokazuje ,ale chodzi też zdecydowanie szybciej.

115200 to nie prędkość połączenia, tylko prędkość portu szeregowego .
Wpisz string inicjalizacyjny ATW1, to będziesz miał prędkość
połączenia (wiesz, gdzie to wpisać, czy potrzebujesz dokładniejszych
wskazówek?).

> Czy ktoś mi morze powiedzieć jak to jest?Szybkość działania sprawdzałem
> ściągając ten sam plik programem pcanywhere więc błąd pomiaru wynikający z
> działania internetu można wykluczyć.
> Będe wdzięczny za wszelkie podpowiedzi - oraz ewentualnie podesłanie
> właściwych sterowników,czy wskazanie "miejsca zassania" takowych.

Jeśli naprawdę interesuje Cię ten problem, to daruj sobie
ściąganie sterowników, tylko poczytaj trochę na temat komend AT
(zdaje się, że do Acorpów nie jest dołączana porządna instrukcja, może
być problem. Na szczęście większość poleceń działa tak samo na różnych
modemach).

Pozdrawiam - Artur

--
A:\CZECZKO>_