Re: Podkręcić Celerona na FIC-u 6110

Autor: MJB (cv912373_at_cadvision.com)
Data: Wed 26 Jan 2000 - 04:42:52 MET

Ciacho wrote:

> Hejka wszystkim!
>
> Posiadam płytę FIC 6110 i Celeronka 300 (bez A). Problem w tym, że w biosie

Sluchaj, sprzedaj te plyte, kup sobie Abit BX6!
Mam 2 celerony 300, oba na Abit BX6, oba podkrecone bez problemu
do 450, a cale podkrecanie lacznie z podwyzszaniem napiecia odbywa sie
poprzez BIOS.
Kilka spraw:
Musisz miec conajmniej 64mb pamieci typu PC100.
Dodatkowe chlodzenie
Ja osobiscie doradzam jeszcze instalacje darmowego programiku Rain1.0,
jesli nie bedziesz zajezdzal procesora za bardzo, to rain zastapi nawet
dodatkowe chlodzenie.
Powodzenia!

2ReplyDelete*DELETE2REPLY*FromE-MailAddress!
ThereIsOnly1Question&TheAskingIsTheAnswer...