Re: Typy plyt CD-R

Autor: pawelk_at_icn.pl
Data: Wed 26 Jan 2000 - 00:46:53 MET

On Wed, 19 Jan 2000 19:02:05 -0500, "AudioTechnica"
<audiotechnica_at_prodigy.net> wrote:
>Nigdy nie myslalem, ze zadam takie pytanie,
>ale niestety jestem zmuszony.Jakie plytki sa
>najlepsze do nagrywania 6x ? Kupilem 50 TDK
>(stack container) no i nie czyta ich nic po nagraniu.
>4x jest znosne. Fujifilm podobnie. Czy wszystkie
>niebieskie plytki sie tak wala przy 6x ? A moze
>zla partia ? Na zielonych i zlotych 100% OK.
>Nawet fioletowe Memorex'y pala sie OK @6x.
>
>Nagrywarka Ricoh RW7060A optyka Nakamichi.
Generalnie nie mozna powiedziec ze niebieskie sie wala przy
x6 bo ja nagrywam niebieskie verbatimy (na okladce jest tylko ze sa
multispeed) i to x8 i nie bylo zadnych problemow do tej pory.
(oczywiscie mam inna nagrywarke - Y8424S - ale to chyba nie o to w tym
chodzi).