Odp: Asmax Surfer czy Pentagram Omen?

Autor: Marcin Sowa (enigman_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 25 Jan 2000 - 23:17:05 MET

> Asmax Surfer Internal (około 140zł) czy Pentagram Omen i56 na Motoroli
> (119zł)?
>
> Czy ktoś bawił się kiedyś i jednym i drugim modemem?
> Czytałem na grupie raczej pozytywne opinie o Omen'ie ale nie wiem czy może
> Asmax nie jest jeszcze lepszy (będzie musiał działać na starej analogowej
> centrali)

Testowalem Pentagram Omen Internal, Pentagram Omen External, Pentagram Hex
In i Ex, teraz mam Asmax Surfer In i jak do tej pory najbardziej zadowolony
jestem z tego ostatniego.

pozdrawiam
marcin

Akcesoria do telefonów GSM i DCS. Baterie, HF, Obudowy, wyswietlacze.
http://republika.pl/enigman
enigman_at_poczta.onet.pl