Odp: czy Yamaha czy Creative?

Autor: Nedd Ludd (brogos_at_kki.net.pl)
Data: Tue 25 Jan 2000 - 23:53:38 MET

1 NIE KUPUJ sb awe 54 na pci bo to nie jest karta creativa tylko na jego
licencji no i jest badziewna, tj są kłopoty z instalacją.
2 Na przyszłość polecałbym kartę na pci ale one jeszcze sprawiają dużo
problemów[ są niedopracowane-zazwyczaj] oczywiście nie wszystkie np sb
live...
Ja mam sb awe 64 na isa - jest wyjątkowo bezproblemowy, żadnych kłopotów z
instalacją czy z działaniem.
3] mimo wszystko polecam raczej droższą i o wiele lepszą kartę sb live.
To Ci się opłaci.
Nedd Ludd
neddludd_at_kki.net.pl

Użytkownik ** FIS ** <fis_at_student.uci.agh.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:86d8cf$9p5$1_at_info.cyf-kr.edu.pl...
> Witam serdecznie!
> Przepraszam za niezlozonosc mojego pytania jednak stanolem przed
> koniecznoscia wyboru karty muzycznej spozsrod niewielkiego ich zbioru.
Wiec