UDMA+kasowanie w oknie dosa w archiw. arj może rozdu...pić dane??

Autor: Andrzej z Zaborza (morgotch_at_priv2.onet.pl)
Data: Tue 25 Jan 2000 - 19:22:05 MET

Taka situacja
System win98 odpalony na dysku IBM DJNA 13,4GB z włączonym udma (dysk
obsługuje udma66 płyta nie ASUS P3bf), na drugim kanale jakiś starszy
fujitsu 3,2GB.
1. Godzina 14.00 w czasie ściągania grup robiłem import książki adresowej z
OE5 do Outlooka z Offica2K.
w efekcie straciłem grupy dyskusyjne, po prostu wyparowały.
OK
2. Godzina 22.00 tego samego dnia: na pełnym ekranie uruchomiony NC pod
windą, wchodze na fujitsu i do środka archiwum arj tam usuwam pare plikow i
katalogów. Wyłaże z archiwum i kur.... nie mam połowy katalogów na dysku
To sie wkur.....
Wyłączyłem DMA dla IBM'a

Może wiecie O CO KURka CHODZI?/
Merci beaucoup z rady