Odp: A-TREND 6230 AT i CELERON 433

Autor: bobo (radzymin_at_priv7.onet.pl)
Data: Tue 25 Jan 2000 - 14:45:45 MET

> Kupilem taka wlasnie plyte glowna, w sklepie zapewniali mnie, ze bez
> problemu pojdzie na niej CELERON 433.
> Poskladalem wszystko ladnie i wlaczylem, faktycznie plyta zobaczyla
> CELERON-a tak jak trzeba tzn. CELRON MMX 432 (nie wiem dlaczego akurat
> 432 a nie 433), ale jak probuje wejsc do setupu to reset, niekiedy sie
> udaje wejsc, ale pozniej po paru sekundach znowu reset i to taki, ze
> trzeba wylaczac caly komputer.
> Jak wchodze do setupu w CHIPSET FEATURES SETUP to nie moge wogole
> poruszac sie po opcjach setupu i po chwili znowu reset, w opcji "CPU
> [...]

Akurat mam taką płytę i analogicznego Calerona.
Twój problem dotyczy prawdopodobnie biosu.
Sprawdź czy twój bios to 1.0 04 WB
Znajdziesz go tutaj:
ftp://ftp.atrend.com.tw/ftppub/Bios(NEW)/Motherboard/Atc-6230/6230V104.zip
Oto co piszą o tej wersji:
Support intel Pentium III CPU
Support intel's "Processor Serial Number" function .
Support intel Celeron PPGA Socket 370 CPU .
Add "Assign IRQ for USB" item .
Update CPU micro code : 0633H,0634H,0650H,0651H
Add CPU micro code : 0653H,0665H,0671H,0672H
Add to support SGS-THOMSON(M29F002T/M29F002NT) and MOSEL(V29C51002T) EEPROM
(Flash ROM) .
Add to support Intel Celeron(with 128K cache) 400 MHz, 433MHz, 466MHz and
533 MHz .
Fix the bug : When SCSI HDD & IDE HDD both set as FAT32 format , if we
select "SCSI,A,C" or "SCSI,C,A" in BIOS's boot sequence , then we will get
boot failure when booting from SCSI HDD . Fix the bug : When plug in
DVDPM2T/TVDPM2T DVD card , then we will get un-normal screen display when
power on .
Fix the bug : Cannot detect some chassis-fan .

A tak na marginesie płyta jest więcej niż dobra.
Jeżeli będziesz miał dalej problemy - pisz.

Pozdrawiam
Bobo