A-TREND 6230 AT i CELERON 433

Autor: RobertP (robertp_at_pkobp.bci.krakow.pl)
Data: Tue 25 Jan 2000 - 14:04:33 MET

Witam !!!

Kupilem taka wlasnie plyte glowna, w sklepie zapewniali mnie, ze bez
problemu pojdzie na niej CELERON 433.
Poskladalem wszystko ladnie i wlaczylem, faktycznie plyta zobaczyla
CELERON-a tak jak trzeba tzn. CELRON MMX 432 (nie wiem dlaczego akurat
432 a nie 433), ale jak probuje wejsc do setupu to reset, niekiedy sie
udaje wejsc, ale pozniej po paru sekundach znowu reset i to taki, ze
trzeba wylaczac caly komputer.
Jak wchodze do setupu w CHIPSET FEATURES SETUP to nie moge wogole
poruszac sie po opcjach setupu i po chwili znowu reset, w opcji "CPU
Host Clock (CPU/PCI)" nie ma nic, a powinna tam byc wyswietlona
czestotliwosc magistrali (tak pisze w instrukcji).

Doradzcie co moze byc nie tak , moze ta plyta nie obsluguje takiego
CELERONA, a moze cos trzeba odpowiednio ustawic...

Z gory dziekuje za wszystkie rady i uwagi.
Pozdrowienia
Robert