Re: Czy BE6-II jest naprawde az tak zla?

Autor: Toper (pnowak_at_elimp.com.pl)
Data: Tue 25 Jan 2000 - 02:20:14 MET

Użytkownik Robert Kowalski <robert.kowalski_at_lama.org.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:869k5c$2l3p$1_at_news.ipartners.pl...

> Użytkownik Paweł Ruta <mowglie_at_belar.mtl.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:MfWh4.46932$X3.986697_at_news.tpnet.pl...
> ktorej
> tylko

> TNT2?
>
> Ja mam coś takiego:
>
> ABIT BE6 II, Celeron 300A_at_477, 128MB RAM, HDD IBM DPTA372050, Live!, DVD
> Dxr3, Creative TNT2 Ultra, jeszcze miałem Voodoo2 ale zbyłem.
> Moje wrażenia po przesiadce z ABIT BX6:
> Testowany HDD 370910 na BX6 przez SiSoft Sandra osiągnął wynik ponad
13000.
> [...]
Mi nie dział karta sieciowa Realtek i TVCapture98/VCR, tzn. po włożeniu TV
sieć wysiada i nic nie pomoga kombinowanie w BIOSIE. Wyjąłem wszystkie karta
poza TV, sieć i Riva i jak włożysz TV to sieć wysiada. Piękne nie...
Pozdrawiam
Toper