Re: Biling cd. PC-jako zwykły telefon

Autor: Mariusz (mario_at_post.pl)
Data: Tue 25 Jan 2000 - 00:28:05 MET

Fido wrote:
> Ściągnąłem sobie :
> Rejestrator połączeń 1.02 (wersja polska 0030)
> Jednak rejestruje mi on tylko połączenia z internetem.
> Wprawdzie nie dawałem go do autostartu (napisz czy to konieczne)
> Napiszcie proszę więc dokładnie jak to zrobić aby uzyskać biling na moim kompie
> Zależy mi aby wraz z podaniem czasu rozmowy program pokazywał KOSZT połączenia.
> Nie chodzi mi tylko o koszt połączenia z internetem ale również chciałbym używać
> PC-ta jako zwykły telefon
> Napiszcie również jaki program powinienem używać do samego dzwonienia (czy jest
> [...]

Szukalem kiedys dokladnie tego samego ale dalem sobie luz.
Wszystkie programy jakie znalazlem oopieraly sie na
pozyskiwaniu informacji z logu modemu w folderze windows,
lub czyms podobnym, tam niestety nie zapisuje sie numeru
wywolywanego - dlatego niemozliwe jest sporzadzenie normalnego bilingu.

mariusz.