Biling cd. PC-jako zwykły telefon

Autor: Fido (rkdantes_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 24 Jan 2000 - 19:48:22 MET

Ściągnąłem sobie :
Rejestrator połączeń 1.02 (wersja polska 0030)

Jednak rejestruje mi on tylko połączenia z internetem.
Wprawdzie nie dawałem go do autostartu (napisz czy to konieczne)

Napiszcie proszę więc dokładnie jak to zrobić aby uzyskać biling na moim kompie
Zależy mi aby wraz z podaniem czasu rozmowy program pokazywał KOSZT połączenia.
Nie chodzi mi tylko o koszt połączenia z internetem ale również chciałbym używać
PC-ta jako zwykły telefon

Napiszcie również jaki program powinienem używać do samego dzwonienia (czy jest
program Telefon, dołączony do Windy?)

Będę naprawdę wdzięczny za wytłumaczenie tematu z drobnymi szczegółami.

Proszę o odpowiedź również na priva
Pozdrawiam