Re: SB Live vs Vortex 2 oraz wybor glosnikow 4+1

Autor: Robert Kowalski (robert.kowalski_at_lama.org.pl)
Data: Mon 24 Jan 2000 - 14:27:39 MET

Użytkownik Jacek Fidot <fidot_at_zeus.polsl.gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:86db4l$a62$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl...
> w 100% popieram kolege. Zaden komputerowy zestaw glosnikowy nie dorowna
> 'prawdziwemu" wzmacniaczowi + "prawdziwe" kolumny
Hehehe, ciekaw jestem czemu jak kumple przychodzą do mnie to im szuflady
opadają jak usłyszą moje dwa zestawiki Samsung SMS-5100 podpięte pod Live!
zapodającego np. trailera DOLBY DIGITAL "Train".
Chłopie, ja w multipleksie nie słyszałem takiego dźwięku (akurat przy End of
Days puszczali ten sam trailerek).
Ten zestawik ma dwie wady:
- regulacja głośności oddzielnie dla przodu i tyłu. Aby nie tracić balansu
przód/tył, głośność mam ustawioną na MAX w głośnikach a w komputerze
reguluję siłę głosu.
- szyby w oknach niemiłosiernie mi drżą i mnie to wkurza ;)))) bo zakłócają
mi odbiór ;))))
Ja mogę spokojnie napisać że żaden zestaw lub wieża bez woofera nie dorówna
nawet najgorszemu zestawowi z wooferem.

--
Pozdrówka
Funky