Re: Odp: SB Live vs Vortex 2 oraz wybor glosnikow 4+1

Autor: Tałajczyk Piotr (piotrtal_at_xox.pl)
Data: Thu 27 Jan 2000 - 11:23:19 MET

[ Jacek Fidot ] wrote:
>w 100% popieram kolege. Zaden komputerowy zestaw glosnikowy nie dorowna
>'prawdziwemu" wzmacniaczowi + "prawdziwe" kolumny

BTW: ostatnio w markecie widziałem fajne rozwiazanie Thomsona w
dziedzinie dodatków do komputerea. ;) właściwie to coś leżało na
stoisku HI-FI.
był to po prostu subwoofer (potężny - zabijający swoim i rozmiarami -
na oko wielkosć miditowera, tylo trochę grubszy, masywny), i do tego 5
głośników dodatkowych (także duże, a nie takie mini jak w sestawie
Creative'a). Subwoorej AFAIRemember miał z 80W mocy, przyciski do
volume'u, bas,soprano itd. - w ogóle fajnie był rozbudowany. miał
naprawdę dużo opcji.
800PLN.

--
		pozdrowionka...