Re: modem nie piszczy mimo atl2 i m2, dlugo sie loczy i wolno

Autor: Robert Kowalski (robert.kowalski_at_lama.org.pl)
Data: Mon 24 Jan 2000 - 13:51:25 MET

Użytkownik Piotr Krukowiecki <piotr_at_linux.viii-lo.krakow.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:slrn88ohhm.j6v.piotr_at_linux.viii-lo.krakow.pl...
> [...]
> during handshaking and while receiving carier) i atL2(srednia glosnosc) w
> hyperterminalu (tzn. wpisuje to a pozniej zamykam hypertetminal).
> Co ciekawe, przy recznym wpisywaniu w hyperterminalu atdt 0202122 dzwiek
> slychac (nawet bez l2 i m2). Na poczatku wszystko bylo ok., ale pozniej
> zaczalem sie bawic komendami i jesli dobrze pamietam wydalem chyba m0
> (wylaczyc glosnik). Nie jestem pewien. Co powinienem zrobic? Moze
> zaladowac ustawienia fabryczne (tylko ze sa 2 mozliwosci, nie wiem ktora
> wybrac?). Czy da sie w ten sposob "popsuc" modem?

Nie.
Ja kiedyś miałem ZOOM 28,8
nie działał głośnik póki w rejestrze windows nie ustawiłem Dialsuffix="" dla
tego modemu.
Z defaultowym Diasuffix=";" nie działało.

> Druga sprawa - maksymalna predkosc polaczenia wynosi 45333 bps, nigdy nie
> mialem wiekszej. Czy jest to wina centrali (zdaje sie ze cyfrowa - dzwoni
> tonowo).

Raczej jakość linii.

>Poza tym modem dlugo sie laczy: "wybieranie numeru" (do
> wpisywania hasla) trwa 30s.
normalka

> a "laczenie" (od wpisania ppp) 1m 5s

wyłącz "Zaloguj się do sieci" we właściwościach połączenia.

--
Pozdrówka
Funky