modem nie piszczy mimo atl2 i m2, dlugo sie loczy i wolno

Autor: Piotr Krukowiecki (piotr_at_linux.viii-lo.krakow.pl)
Data: Mon 24 Jan 2000 - 13:33:24 MET

Czesc

Mam problem z modemem (Acorp 56 EMS).
Podczas laczenia przez dial-up networking nie wydaje zadnych dzwiekow -
nie wiem czy linia jest zajeta, czy tez sie laczy. We wlasciwosciach
modemu glosnosc jest ok. Nie pomaga tez wpisywanie atm2 (turn speaker on
during handshaking and while receiving carier) i atL2(srednia glosnosc) w
hyperterminalu (tzn. wpisuje to a pozniej zamykam hypertetminal).
Co ciekawe, przy recznym wpisywaniu w hyperterminalu atdt 0202122 dzwiek
slychac (nawet bez l2 i m2). Na poczatku wszystko bylo ok., ale pozniej
zaczalem sie bawic komendami i jesli dobrze pamietam wydalem chyba m0
(wylaczyc glosnik). Nie jestem pewien. Co powinienem zrobic? Moze
zaladowac ustawienia fabryczne (tylko ze sa 2 mozliwosci, nie wiem ktora
wybrac?). Czy da sie w ten sposob "popsuc" modem?
Druga sprawa - maksymalna predkosc polaczenia wynosi 45333 bps, nigdy nie
mialem wiekszej. Czy jest to wina centrali (zdaje sie ze cyfrowa - dzwoni
tonowo). Poza tym modem dlugo sie laczy: "wybieranie numeru" (do
wpisywania hasla) trwa 30s. a "laczenie" (od wpisania ppp) 1m 5s

--
Piotrek
piotr_at_viii-lo.krakow.pl