Re: Zoltrix zrywa polaczenia...

Autor: Roman Milewski (romil_at_ka.onet.pl)
Data: Mon 24 Jan 2000 - 01:38:25 MET

> Modem nazywa sie "Demon szybkosci 2000" (raczej malo oryginalna
nazwa)
> Produkowany jest przez jakas blizej nie okreslana, rodzima firme.
Nazwa
> producenta...
> Modem 2000 ...czy jakos tak. (kon by sie usmial!!!)
> Gdzie go kupic?
> To nie jest takie proste. Z tego co wiem, staruszek sie zdarzyl
> wykruszyc. Ja swoj egzemplaz nabylem w pasazu warszawskiej gieldy
> elektroniecznej (nie mylic z komputerowa - to o oczko ewolucji
nizej).
> Rzeby potencjalnym klienktom (z?)ycie umilic, firma Modem 2000
> postaonowila (o zgrozo!!!) obejsc sie bez strony w inecie. Oto jej
> [...]

Oj nieładnie. Niby chwalisz, a naśmiewasz się.
Strona internetowa jest pod adresem http://www.modem2000.pl/
Kupiłem modem ISDN Zyxela, a w instrukcji była reklama w/w Demona i
hasła do trzech kont w domenie modem2000.pl.
Skorzystałem - całkiem porządne konta. Leżą na Atomnecie lub Ipartners
(można czytać i tak i tak).
A z ich strony jest link do Scientific (mają ten sam adres: W-wa
Puszczyka 9), a tam są ceny które niżej prezentuję:

Modem 2000
Demon SzybkościT 33
FaxModem ISA V.34+ 33600 bps; chipset Rockwell Pełny dostęp do
Internetu: 3 pełnowartościowe konta Internetowe (dla całej rodziny)
Trio Datafax 5.3 Multilanguage 145 zł
Demon SzybkościT 33
wersja OEM 135 zł
Demon SzybkościT 56
FaxModem ISA V.90 56 kbps; z głosem; nowy chipset Rockwell RC56D Pełny
dostęp do Internetu: 3 pełnowartościowe konta Internetowe (dla całej
rodziny) Trio Comunications Suite 5.1 Multilanguage 230 zł
Demon SzybkościT 56
wersja OEM 210 zł
Demon SzybkościT USB 56 kbps; z głosem; chipset AT&T bez zasilacza
zewnętrznego, zasilanie przez port USB 345 zł
Scientific GuardT moduł ochrony modemu przed przepięciami z sieci
telefonicznej
 cena za 1 sztukę 19,67 zł
przy zakupie 2 sztuk, cena za szt. 18,50 zł

Niestety w ramkach na stronie powyższy tekst wygląda całkiem inaczej.
Acha. To są modemy wewnętrzne (obejrzałem je sobie na stronie z bardzo
dokładnymi danymi technicznymi).

Co prawda nie mam "Demona", ale cieszę się, że ktoś wreszcie pochwalił
polski produkt. :)

--
Roman Milewski