Re: Zoltrix zrywa polaczenia...

Autor: Jakub Radlak (jradlak_at_polbox.com)
Data: Thu 20 Jan 2000 - 11:16:14 MET

Manta napisał(a):

> A jak sie zowie cudo owo i gdziez mozna je dorwac,
> ewentualnie kupic?

Modem nazywa sie "Demon szybkosci 2000" (raczej malo oryginalna nazwa)
Produkowany jest przez jakas blizej nie okreslana, rodzima firme. Nazwa
producenta...
Modem 2000 ...czy jakos tak. (kon by sie usmial!!!)
Gdzie go kupic?
To nie jest takie proste. Z tego co wiem, staruszek sie zdarzyl
wykruszyc. Ja swoj egzemplaz nabylem w pasazu warszawskiej gieldy
elektroniecznej (nie mylic z komputerowa - to o oczko ewolucji nizej).
Rzeby potencjalnym klienktom (z?)ycie umilic, firma Modem 2000
postaonowila (o zgrozo!!!) obejsc sie bez strony w inecie. Oto jej
adres:

MODEM 2000
00-778 Warszawa
ul. Promenada 5/7