Re: Odp: ATARI !!!

Autor: King Crimson (gabriel_at_lodz.pdi.net)
Data: Sun 23 Jan 2000 - 23:14:24 MET

In article <38822978.CA916CB6_at_pragma.com.pl>, lukasz_at_pragma.com.pl
says...

> Swiadczy :)) Ja jak skonczylem Krakouta po x godzinach nontstop gapiac w
> telewizor, to myslalem ze oczy mam calkiem na wierzchu 8)

Krakout! Krakout! Jakis fan Krakout'a! W morde, nie wytrzymam!

Nadal w to czasami gram - na emulatorze VICE. Muzyczka zawsze mnie
rozwalala. Gralem tak dlugo, az doszedlem do konca bez oszukiwania
licznika zyc... :)

--
Marek.
Email: MARKOS at GMX dot DE (do *NOT* hit REPLY)