Re: parę pytań o tunery

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Sun 23 Jan 2000 - 21:07:24 MET

Paweł Dudzicz wrote:
>Nie wiem jak jest z innymi tunerami. Mam TVmax'a i obraz jest w zasadzie
>w porządku.

wreszcie jakaś konkretna odpowiedź :-)
z tego co wiem, to TVMax jest chyba najtańszym tunerem, czy możesz podać
jakieś jego wady, czyli powody kupienia droższego tunera?

>jest jednak aż tak dokuczliwe, żeby było zauważalne przy normalnym
>oglądaniu.

a w jakiej rozdzielczości wyświetlany jest obraz telewizyjny? tzn. jak
sądzę przeskalować można do dowolnych rozmiarów, ale czy wiadomo jaka
jest ta rzeczywista?

>I jedno i drugie. ;)
>Generalnie więcej zależy od sprzętu.

czy próbowałeś coś zgrywać? możesz podzielić się wrażeniami? jakiego
rodzaju kłopoty napotkałeś?

>Jeżeli będziesz tylko oglądał telewizję to ŻADNYCH problemów z
>synchronizacją dźwięku nie powinieneś mieć.

super :)
tylko jeszcze jedno pytanie co do dźwięku - czy trzeba wtykać jakiś
kabelek z tunera do karty dźwiękowej? czytałem, że bt878 potrafi
samodzielnie przetwarzać fonię, jak więc działa bt848?

>Jeżeli będziesz używał
>dekoderów NAGRAVISION, to możesz mieć obraz przed dźwiękiem tzn. na
>filmie facet dostaje w pysk a ty dopiero po sekundzie słyszysz "mlask!".
>Maximum 0.5 sek.

czy jest to spowodowane słabym programem, czy małą mocą obliczeniową komputera?
czy na AMD K6-3 również będę miał ten problem?