Re: pytanka

Autor: Arkadiusz Koźbiał (akozbial_at_gd.onet.pl)
Data: Sun 23 Jan 2000 - 15:45:39 MET

Przyjmujac, ze komputer kupowalas dosyc dawno, to napewno w gre wchodzi
obudowa w formacie AT. ATX to nowy typ obudowy w ktorej wszystkie zlacza sz
na plycie glownej, a nie jak w przypadku plyt AT gdzie bylo pelno tasm i
kabli.Pozatym, obudowa ATX wymaga zasilacza wspierajacego ten format.
Arek
akozbial_at_gd.onet.pl
ICQ 54913814
<86f102$b74$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...