Re: pytanka

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Sun 23 Jan 2000 - 20:28:12 MET

On Sun, 23 Jan 2000 14:51:38 +0100, "Gabrysia Cychowska"
<gabrysia_at_magic.ic.com.pl> wrote:

>Czesc
>1.Mam strasznie mala obudowe (mini tower) i chcialabym ja jak najszybciej
>wymienic na wieksza (midi tower), ale czesto widze w ofertach parametr AX i
>ATX (czy cos takiego). Czy zalezy to od rozmiaru plyty glownej?
Chyba AT i ATX. Stare obudowy byly pod plyty w formacie AT, teraz w
zasadzie liczy sie tylko ATX i tylko taka warto kupic (do tego
oczywiscie plyta tego samego typu).

>2. W komputerze mam jeszcz stacje dyskietek 1,44, ktora zostala kupiona
Jak pokazuje stacje dyskow sa raczej nieeformowalene, i ja byly wolne
tak sa do dzisiaj. Jesli twoja stara stacja dziala bez zarzutu, to nie
ma po co kupowac nowej.

>4. Podobno pismo CHIP juz nie istnieje. Czy to prawda?
Wlasnie widzialem w kiosku 2/2000 wiec moze jednak jescze dycha....

>Lekko zielona
>
>Gabrysia

Pozdrawiam
GLide