Re: AMD K6-III a Celeron

Autor: rudy102 (rudy102_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 23 Jan 2000 - 11:26:22 MET

Piszesz, ze nie oszczedza sie na plycie glownej, proponujesz abita itp itd.
Tylko widzisz mialo to jakis sens, gdy kupowalo sie celerony 300 do 360,
podkrecalo sie od max 450 do powiedzmy 550 i bylo super, bo celeron 500
kosztowal ok 800 zl. Dzis nie warto juz inwestowac w te plyty. Lepiej kupic
sobie szybszego celka i postawic go na jakiejs rownie dobrej, ale tanszej
plycie glownej.
Sam mam celerona 333_at_500 (slot 1) na FIC KA-6130. Wkrotce bede tego
procka+plyte sprzedawal za 400 -500 zl.
pat

Oczywiscie niektore plyty potrafia dac kopa na +20%, przynajmniej w
przypadku asusa p2b . Nie wiem jak z abitem bo nie mialem.

http://death.star.gdansk.pl/~booster/