Re: Problem z CD-ROMem LG.

Autor: Witold Masznigut vel Vitto (vitto_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 22 Jan 2000 - 18:06:12 MET

Ryszard ŻEGLIŃSKI <renomar_at_onet.pl> wrote in message
> kupić CD-ROM poważniejszej firmy...

jak dla mnie to ta rada oznacza że rozmawiam z .....................
(tu wstawić co chcesz)

jest to naprawdopobniej kwestia każdego napędu z osobna
( imho )
mój lgx32 płytkę z entera 2/2000 czyta bez problemu
a z entera 1/2000 miał duże problemy , (ale czytał :)) , być może jest
to też kwestia jakiego nośnika użyła redakcja do wytłoczenia płytek ?
lutowa ma 702 mega (nie wiem jak styczniowa)

--
pozdrowienia Vitto
icq 35604090