Re: BX czy VIA?

Autor: Witold Masznigut vel Vitto (vitto_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 22 Jan 2000 - 18:06:16 MET

Dnia Wed, 19 Jan 2000 15:50:05 GMT , Krzysztof J. Trybowski
<trybik_at_priv.onet.pl> po dogłębnym przeanalizowaniu mojej wypowiedzi
napisał:
>Zastanawiałem się ostatnio czy aby nie kupić sobie płyty opartej na
>chipsecie VIA. Konkretnie chodzi o ten chipset z obsługą UDMA/66. Mam na
>oku taką płytę Shuttle'a AV-61 (chyba jakoś tak się nazywała), kosztuje
>około 350 zł. Czy jest więc sens kupować Abita za 750? Używam komputera
>do spraw raczej biurowych -- Internet, pisanie listów i stron WWW. czasem
>w coś zagram...... Płyty na BX wydają mi się po prostu za drogie --
>musiałbym kupić używaną...

Jeżeli będzie to komp głównie do prac biurowych ,(czasami jakaś gra),
to spokojnie polecam K62CTX plus płyta na via
(tyle że najnowszym ,numeru nie pamiętam), w biurowcach amd'ek się
sprawdza ,płyta zresztą też (1 mb cache najczęściej).

cała powyższa konfiguracja jest !optymalna! IMHO i nie dotyczy
jakiegoś grania na większą skalę .

--
pozdrowienia Vitto
icq 35604090