Odp: Typy plyt CD-R

Autor: Masterboy (tymek_at_public.rz.pl)
Data: Sat 22 Jan 2000 - 17:12:23 MET

Witam

Zgadzam sie z moimi przedmowcami. TDK to sa zdecydowanie najlepsze plyty. Ja
mam nagrywarke Plextor (nagrywam x8) i co do plyt TDK nie mam zastrzezen.
Dorwalem ostatnio 50-cio_pack TDK i padly mi tylko 3 plyty z 50, w tym jedna
z mojej winy (zachcialo mi sie wlaczyc ICQ podczas nagrywania :)), druga
natomiast zwalila sie jak mialem wlaczone DMA (tez mozna przyjac ze to moja
wina). Czyli sprawnosc plytek jest niemal 100%. Natomiast probowalem nagrac
z predkoscia x8 na Verbatimach i niestety efekt byl kiepski, plyty albo sie
nie czytaly albo czytaly ale z baaardzo mala predkoscia. Nagralem tez kilka
plyt "Multidisc" i o ile pamietam tez nie bylo problemow z odczytem.

Pozdro

P.S.
A jak u was sie ta sprawa prezentuje? Interesuje mnie glownie kwestia
nagrywania z predkoscia osmiokrotna (lub nawet wieksza :)...