Odp: Gigabyte - czy warto ?

Autor: Wiktor Dzierzecki - YanosiC (dzierzecki_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 22 Jan 2000 - 15:23:59 MET

> Ostatnio kupilem od kumpla plyte glowna Gigabyte 6BA (440 BX).
> Oto jej parametry:
> AT/ATX
> Pentium II (slot 1) - 440 BX
> 66/100 MHz x 5.5
> 4 x DIMM
> 1 x AGP, 4 x PCI, 2 x ISA
> Ultra DMA/33 IDE
> Czy 250 zl to utcziwa cena za taka plyte ?

tak, mysle ze zrobiles w sumie dobry interes.

> Jak przetaktowac Celerona 400 MHz (idzie mi albo na 400 MHz albo na 600
> MHz i sie wiesza)

1. sprobuj z przelotka slocket ktora umozliwia zmiane napiecia procesora, na plycie ustaw 6x 100MHz, a na przelotce napiecie 2,05V a
pozniej 2,1 i 2,2 jak nie bedzie szlo stabilnie. (Do testowania stabilnosci dobrze nadaje sie program SETI_at_home i Unreal Tournament)
2. Poszukaj innego C400 albo nawet C366 , takiego ktory pojdzie ci na FSB100 - dobrze jezeli mialbys mozliwosc przetestowania tych
prockow oprocz na wyzej wymienionej przelotce takze na innej - najlepszej na jaka cie stac, np. jakis Asus. To wlasnie przelotka
moze powodowac niestabilnosc

> Jaka jest przyszlosc tej plyty (na ile mi wystarczy) ?

max P3 550 FC-PGA Coppermine na FSB100(tez na przelotce) ; moze po zmienie biosu cos podkoczy ale nie narzekalbym na Twoim miejscu,
dales niewiele kasy za ta plyte.

> Jakie macie uwagi co do tego modelu ?
> Za wszelkie odpowiedzi serdecznie dziekuje, a odpowiedzi prosze kierowac
> na adres borejszo_at_poczta.fm

OK. :)

--
YanosiC ICQ 3206690, GSM/SMS 602573934