Gigabyte - czy warto ?

Autor: ABC (borejszo_at_poczta.fm)
Data: Thu 20 Jan 2000 - 06:06:07 MET

Witam serdecznie wszystkicz czlonkow grupy.
Mam malutkie pytanko.
Ostatnio kupilem od kumpla plyte glowna Gigabyte 6BA (440 BX).
Oto jej parametry:
AT/ATX
Pentium II (slot 1) - 440 BX
66/100 MHz x 5.5
4 x DIMM
1 x AGP, 4 x PCI, 2 x ISA
Ultra DMA/33 IDE
Zaplacilem za nia 250 zl. Czyli moim zdaniem to dosc utcziwa cena.
Odrazu sciagnelem biosa z sieci i odpalilem maszynerie - wszystko
dziala.
Moje pytanie polega na tym:
Czy 250 zl to utcziwa cena za taka plyte ?
Jesli ktos posiada taka plyte to jak ona mu pracuje ?
Jak przetaktowac Celerona 400 MHz (idzie mi albo na 400 MHz albo na 600
MHz i sie wiesza)
Jaka jest przyszlosc tej plyty (na ile mi wystarczy) ?
Jakie macie uwagi co do tego modelu ?
Za wszelkie odpowiedzi serdecznie dziekuje, a odpowiedzi prosze kierowac
na adres borejszo_at_poczta.fm