SB Live vs Vortex 2 oraz wybor glosnikow 4+1

Autor: Leszek Bogdański (leszek.bogdanski_at_enter.net.pl)
Data: Sat 22 Jan 2000 - 15:02:57 MET

Witam Szanownych Grupowiczow,

Bylem swiadkiem dlugiego sporu na tej grupie na temat tego, co jest lepsze
do gier: SB Live czy jakas karta na Vortexie 2. Teraz, kiedy sa juz
sterowniki Aureola dla SBLive i na odwrot, moze ktos autorytatywnie
odpowiedziec ktora karta daje lepsze przestrzenne efekty w grach przy
glosnikach 4+1? Czy roznica jest znaczaca? A pozaty jakie wybrac glosniki (z
tych tanich) 4+1? Ja na razie spotkalem sie tylko z Creative FSP 1000 i
Encore 4+1. Ktore sa lepsze? Jeden specjalista odradzal mi dwie pary
glosnikow, twierdzac, ze jakosc dzwieku nie bedzie taka jak przy gotowym
zestawie 4+1. Mial on racje?

Z gory dzieki i pozdrawiam

Leszek