Re: Szybkość nagrywania...

Autor: Arkady (arkadys_at_akropolis.pol.lublin.pl)
Data: Sat 22 Jan 2000 - 14:24:47 MET

Grzegorz Góra napisał(a):
> BTW jeszcze jedno pytanko: masz jakieś faworyty wśród producentów
> płytek?

Jeśli chodzi o overburning to bardzo dobre są Positiv-y. Standardowa
pojemność żadna rewelka (76:16) ale za to overburn idzie do bodajże
78:30 (nie pamiętam dokładnie a że akurat nagrywam to nie mogę odpalić
Feurio gdzie mam te dane).

> Dla audio - czy to prawda, że najlepiej sprawdzają się złote, z
> którymi nie powinny mieć problemów standardowe odtwarzacze {znajomy
> nagrał kiedyś kumpeli na niebieskiej i ta mogła sobie tylko pomarzyć,
> by posłuchać na swojej wieżyczce}

Niekoniecznie złote, trzeba po prostu sprawdzić który kolor idzie na
danym sprzęcie, który nie. Moja koleżanka też ma wieżę (Panasonic) nie
łykającą niebieskich i to jest jak dotąd w mojej praktyce jedyny taki
przypadek. Moj sprzęt (Sony) bierze natomiast wszystkie kolory bez
problemu.

Pozdrówko
Arkady