Re: Szybko?ć nagrywania...

Autor: Arkady (arkadys_at_akropolis.pol.lublin.pl)
Data: Sat 22 Jan 2000 - 14:24:41 MET

Wojciech Nowakowski napisał(a):

> BTC nie - do tego kiepskie....
>
> wn

Oooooo, i tu się nie zgodzę. Nagrałem masę BTC, jasne że kilka się
wywaliło lecz często z mojej winy. Odtwarzają się bez problemów.
Uprzedzony jestem natomiast do B&S-ów ale to mogła być kwestia wadliwej
partii produkcyjnej a nie reguła. Co do koloru płyty to fakt, też mam
koleżankę której odtwarzacz (Panasonic bodajrze) nie trawi płyt
niebieskich, idą natomiast bez problemu złote i zielone. Może być także
róznica między ciemnoniebieskimi a jasnoniebieskimi ale tego nie
sprawdzałem.
Arkady