Re: Celeron 500

Autor: vertex (vertex_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 22 Jan 2000 - 10:45:41 MET

> Jesli masz ambicje, aby ze swojego kompa wystrugac cos wiecej niz tylko dobrze
> doladowane playstation ( np. praca w NT, LINUX, itp.) zapomnij o 66 Mhz - robi
> sie ciasno!
> I jeszcze jedno. Pewnie juz wiesz - K6 III ma 3x cashe (1L i 2L wbudowane + 3L w
> spadku po Super 7) Co to daje? Chyba nie musze tlumaczyc.

Swieta prawda , z tym ze jezeli przekompilujesz jadro linucha z optymalizacja dla
PII , to selerek potrafi przewyzszyc wtedy K6 III. Zasadniczo mozna pomiedzy nimi
postawic wtedy znak rownosci. Ale masz racje - maly cache to bolaczka selerow w
Linux czu NT. Trzeba troche popracowac nad systemem , zeby chodzil pieknie.
Co do fsb 66 to szczerze mowiac nie wiem....nigdy nie uzywalem celka na mniej niz
fsb 100 :)

Jancio