Re: Enlight i Abit BM6

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Sat 22 Jan 2000 - 00:22:00 MET

Dnia Mon, 17 Jan 2000 07:28:59 +0100, Marcin Karbownik napisał(a):

>Co sadzicie o obudowach Enlight - przede wszystkim czy naprawde sa ciche?
>czy obudowa dobrze izoluje akustycznie?

Więc tak: zasilacz jest cichutki - aż miło... zastanawiałem się, czy się nie
zepsuł :)
Ale jak do tej obudowy wsadzisz głośny dysk (np. jakiś 7200 albo więcej
rpm), to nie licz na to, że będzie cicho. Jak do tego dorzucisz napęd cd 40x
(no, chyba że teac :) to zapomnij o ciszy :)

Ale przyznam, że nowy enlight jest i tak ze wszystkimi bebechami dużo
cichszy od mojej poprzedniej obudowy, w której specjalnie nawet wiatraczek
wentylatora zwolniłem :)

Pozdrawiam,

--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl  http://www.joshua.radzisz.krakow.pl/  |