Re: Czy BE6-II jest naprawde az tak zla?

Autor: Artur Sikora (arts_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Fri 21 Jan 2000 - 13:28:35 MET

Paweł Ruta napisał(a) w wiadomości: ...
>No wlasnie - czytajac liste o plytach abita mozna zyskac wrazenie, jakby to
>wcale, nigdy i nikomu nie dzialalo, kontroler UDMA66 to tylko ozdoba,
ktorej
>strach ruszac, klopoty z SBLive!, dyskami i ogolnie wszytskim co mozliwe.
>Czy ta plyta to naprawde taki bubel, czy tez po prostu na liste pisza tylko
>ci, ktorzy maja jakies problemy?
>
>Krotko - czy warto kupic te plyte dla konfiguracji dysk Fujitsu 17GB,
>SBLive, procek - celeron PPGA (trzeba bedzie przejsciowke kupic), riva
TNT2?

Mam Abita BE6-II.
Nie kupilem tej plyty dla UATA66.
Nie uzywam go i mam zamiar z tym poczekac
az sytuacja w tym standardzie sie unormuje (np w Linuxie).
Kupilem ja bo jest to bardzo dobra plyta glowna, ktora
ma mnostwo zalet.
Jakies male problemy z SB128, ktorego nie uzywam,
uwazam za nieistotne.
Poniewaz innych problemow nie ma, nie rozumiem jak
mozna odniesc wrazenie, ze z ta plyta sa same problemy
albo, ze to bubel.

art

P.S. Dodam jeszcze, ze uzywam SB64, Matrox G400 32 DH i Quantum CR8,4
podpiety na razie do EIDE.