Odp: Szybkość nagrywania...

Autor: kulonik (zswierczynski_at_gpsk.am.poznan.pl)
Data: Fri 21 Jan 2000 - 09:29:54 MET

Z praktyki:
1) przy nagrywaniu On-The-Fly (kopiowanie płyt) musiałem mieć szybkość
odczytu CD =>2*prędkość nagrywania, a i tak były czasami problemy (np.
jeżeli płytka kopiowana była porysowana to CD zwalniał-korekcja błędów)
Straciłem w ten sposób około 5 płyt. Dlatego wybrałem sposób 2 (z małym
wyjątkiem ale o tym później).
2)tworzenie imaga'a na HDD. Zalety: większa szybkość nagrywania, nie ma
problemu z padnięciem płyty w wyniku braku danych w buforze, można nagrać
płytę w późniejszym terminie. Wady: jedna zasadnicza, trzeba mieć te 650-700
MB wolnego na twardzielu (przy kopiowaniu całkowicie zapełnionych płyt).
Lepiej te 700 zwłasza przy dużej ilości małych plików.
Wyjątek: oczywiście jak chcesz nagrać dane, które już masz na twardzielu to
nie robisz Imag'a ;)) - program nagrywający spokojnie się wyrobi.
3) proponuję na początek kupić po jednej płycie od różnych producentów
(oczywiście bez przesady, np. TDK, Verbatim, Philips, Basf) i sprawdzić jak
się wypalają na twojej nagrywarce i czy odczytuje je CD. W ten sposób
unikniesz przykrych rozczarowań typu: kupujesz 50 płyt i wszystkie idą na
złom.

To tyle, przyjemnego wypalania i ani jednej "spieprzonej" płyty.

Pozdrowionka
Zbyszek

Życie jest jak wódka - trzeba umieć pić.

Użytkownik Grzegorz Góra <grzegorz_gora_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3d1g8ssgft9vtfeo8eh4abrcjonf1p3nbc_at_4ax.com...